Kliknij i zarejestruj się!   -   Logowanie: Twój email: Hasło:   -   Zapomniałeś hasła?

Navigator: Rallynews home / Artykuły / Loeb odpowiada na pytania kibiców
2012-10-27 15:18:22, opublikował: Łuniewski Łukasz

Loeb odpowiada na pytania kibiców

Sebastien Loeb, który wraz z pojawieniem się na mecie Rajdu Katalonii zakończy regularne starty w Mistrzostwach Świata, udzielił wywiadu swoim kibicom, którzy mogli zadawać pytania do Francuza przed startem Rajdu Francji.

Loeb odpowiada na pytania kibiców
Frank Rosenthal, USA: Kiedy odkryłeś swój niesamowity talent?

Nie wiem, czy on jest niesamowity, ale uświadomiłem to sobie, gdy rywalizowałem w wyścigach motorowerów w Haguenau. Natychmiast byłem najszybszy. Kiedy przesiadłem się do samochodu byłem znacznie lepszy od moich przyjaciół.

Karlip, Estonia: Kiedy byłeś najbardziej zdenerwowany ze swojego błędu?

To było w 2009 roku. Miałem duży wypadek w Grecji i następnie mały w Polsce. Uderzyłem w drzewo złamałem wahacz i zatrzymałem się. To był problem z materiałem, ale wszyscy myśleli, że miałem problemy po wypadku w Grecji. Dwa wypadki z rzędu to nie była dla mnie łatwa sytuacja.

Cristi Cotan: Czy to prawda, że wypicie 10 filiżanek kawy dziennie pomaga Ci poprawić wyniki?

Nie. Dziewięć! Piję trzy rano, może jedną w południe i jedną wieczorem, ale nigdy późno, gdy jestem na rajdzie. Kiedy jestem w domu z przyjaciółmi może się zdarzyć, że piję więcej do kolacji. Na rajdzie nigdy nie piję więcej niż dziesięć. To za dużo.

Isak Ruuska, Szwecja: Czego będzie Ci najbardziej brakować w przyszłym sezonie?

Być może faktu, że nie będę walczył o tytuł. Nie będę miał celu na ten sezon. Będę miał wiele rzeczy do zrobienia związane z projektem GT oraz przygotowanie się wraz z Citroenem do WTCC 2014. Będę jeździł, ale zabraknie celu.

Murtaza Kara, Tanzania: Jaki jest sekret Twojej jazdy?

Zawsze jestem zmotywowany. Zawsze chcę pokazać, że jestem najlepszy i chcę walczyć. Dodatkowo zawsze staram się przygotować tak dobrze, jak to tylko możliwe.

Tanmay Tiwari, Indie: Jaki jest Twój ulubiony samochód rajdowy?

To nie jest bardzo oryginalne, ale wydaje mi się, że DS3. Jest dużo lepszy od C4. Nawet jeśli nie mamy tych wszystkich elektronicznych rzeczy, to reakcja samochodu jest bardzo naturalna i można bawić się nim rzucając w jedną i druga stronę. To daje mi dużo więcej pewności niż jazda ciężkim samochodem.

Sven Johansen, Norwegia: Jaki był Twój najlepszy sezon w WRC biorąc pod uwagę różnicę między Tobą i rywalami?

To był 2006 rok. Miałem cztery miesiące wakacji i zdobyłem mistrzostwo siedząc na kanapie.

Yavor, Bułgaria: W wielu rundach WRC wiedzieliśmy Twoją rodzinę. Czy Twoja córka wykazuje zainteresowanie samochodami i czy byłbyś szczęśliwy gdyby jeździła?

Myślę, że jest za wcześnie, by o tym mówić. Nie będę naciskał, by została kierowcą. Jeśli będzie uważała, że jeździ lepiej ode mnie lub tak jak ja, to postaram się zapewnić jej rozwój kariery, by była jak Michele Mouton. Jeśli będzie chciała podejmować ryzyko tylko dla zabawy to nie będę jej wspierał.

Alexander Tamayo, Hiszpania: Jakie umiejętności psychiczne i fizyczne sprawiają, że jesteś tak dobry?

Równowaga i dobre czucie przestrzeni w której jesteś to dwie rzeczy, które są bardzo dobre w rajdach. To musi być naturalne, a ja mam dość dobre wyczucie.

Paul, Irlandia: Byłeś blisko wywalczenia dziesięciu mistrzowskich tytułów. Czy nie startujesz ze względu na pojawienie się Sebastiena Ogiera?

Mam dziesięć tytułów jeśli liczyć ten w S1600 z 2001 oku. Valentino Rossi liczy swój tytuł zdobyty w 125 ccm, więc i ja mogę liczyć ten jeden.
> Powrót



  • śledzik
  • blip
- Rajdy samochodowe - Artykuły - Kalendarium - Foto - Video - Kontakt -
© 2009 rallynews.pl - Warunki użytkowania serwisu - created by insidedreams.pl