Sprzedawca:
Insidedreams Marian Torski
p. Zwycięstwa 1/13
56-400 Oleśnica
NIP: 911-115-05-23
Regon: 932140538
Telefon: (+48) 509 59 73 64
email: info@insidedreams.pl
Płatności:
Przelewy bankowe należy dokonywać na rachunek bankowy:
PKO BP S.A. o/Oleśnica
33 1020 5297 0000 1502 0001 4068
Insidedreams Marian Torski
p. Zwycięstwa 1/13
56-400 Oleśnica
Płatności kartami kredytowymi i e-przelewami rozliczane są za pośrednictwem systemu Dotpay.
Dotpay S.A.
ul. Wielicka 72,
30-552 Kraków,
www.dotpay.pl
tel.: +48 12 688 26 00,
fax: +48 12 688 26 99,
NIP 634-26-61-860
Dostawa:
Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej, w zależności od wybranej podczas składania zamówienia opcji. Możliwy jest również odbiór osobisty we Wrocławiu, po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedawcą. Do ceny towaru doliczane są koszty wysyłki, wyszczególnione podczas zamówienia. Towar wysyłany jest po odnotowaniu płatności, lub w szczególnych przypadkach w terminie określonym w zamówieniu lub w karcie produktu.
Podane podczas zamówienia stawki za wysyłkę towarów obowiązują jedynie na terenie Polski. Towar poza granicę Polski wysyłamy jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu i potwierdzeniu opłaty za wysyłkę.
Zwroty:
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać zwykłą przesyłką pocztową do siedziby insidedreams. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki. W przypadku towarów zwracanych bez podania przyczyny koszty ich odesłania ponosi Klient.
Reklamacje:
Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji.
Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe zwrócimy pieniądze.
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
Gwarancje:
Towary objęte są zwykle gwarancją producenta, a okres gwarancji znajduje się w specyfikacji zamawianego produktu.
Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji. Warunki gwarancji mogą być również wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi.
Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury) oraz oryginalnego opakowania do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach www producenta.
Zwrot pieniędzy:
Zwrot pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu lub reklamacji zostanie dokonany natychmiast po weryfikacji przesyłki przez obsługę insidedreams w następujący sposób:
- jeśli zamówienie było opłacone kartą kredytową - zwrot nastąpi bezpośredni na konto karty,
- jeśli zamówienie opłacone było przelewem on-line - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,
- w przypadku gdy zamówienie opłacone było przelewem tradycyjnym lub za pobraniem zwrot zwrit nastąpi na podane przez Ciebie konto.